Dlhodobý úspech a dobré vzťahy so zákazníkmi

Prínosy spolupráce s nami

V segmente B2B vymáhanie pohľadávok patríme medzi lídrov trhu.

Dlhodobý úspech a dobré vzťahy so zákazníkmi

Prínosy spolupráce s nami

V segmente B2B vymáhanie pohľadávok patríme medzi lídrov trhu.

Sme na trhu viac ako dvadsať rokov

Piliere úspešnej spolupráce s našimi zákazníkmi pri mimosúdnom vymáhaní pohľadávok

Patríme medzi najvýznamnejšie firmy v oblasti mimosúdneho vymáhania pohľadávok vzniknutých z podnikateľskej činnosti. Náš dlhodobý úspech a dobré vzťahy so zákazníkmi stoja na týchto pilieroch:

1.

Etika podnikania a starostlivosti o dobré meno klienta

  • Cielene nie sme vlastníkmi pohľadávok, preto si náš zákazník uchováva plnú kontrolu nad priebehom vymáhania.
  • Naše postupy predkladáme zákazníkom na schválenie, rešpektujeme individuálne potreby a priania našich klientov.
  • Viac ako 70 % dlžníkov spolupracuje po zaplatení dlhu s našimi klientmi naďalej, to je takmer 100 % z tých, s ktorými je finančne bezpečné pokračovať v obchodnej spolupráci.
  • Neberieme do správy pohľadávky s neprimerane vysokými sankciami – úrokmi z omeškania, zmluvnými pokutami a nákladmi na vymáhanie.
  • Dlžníkom ponúkame v ich ťažkej situácii pomoc. Snažíme sa o nastavenie takého režimu, aby dlžník bol schopný splácať.
  • Dodržiavanie legislatívy - dbáme na dodržiavanie predpisov a legislatívnych nárokov.
  • Bezúhonnosť – za viac ako 20 rokov na trhu sme nestratili morálny kredit.
2.

Jednoduchá a efektívna spolupráca

  • Minimálne zaťaženie klienta – rokmi vyladená spolupráca s nami je administratívne nenáročná.
  • Individuálny prístup – my navrhujeme, vy schvaľujete, ako má byť pri inkase pohľadávky postupované.
  • Možnosť individualizovaných reportov pre podrobný prehľad podľa vašich individuálnych alebo korporátnych potrieb.
  • Know-how, vďaka ktorému nemusíte proces vymáhania poznať, zvládneme ho za vás.
  • Vaša produktivita zostane zachovaná, budete oslobodení od všetkých aktivít, s ktorými nemáte skúsenosti. Vaši pracovníci sa môžu opäť koncentrovať výhradne na to, čo vedia a kvôli čomu sú zamestnaní.
  • Jednoduchá komunikácia - vždy komunikujete s jedným človekom z našej spoločnosti.
  • Vzdialenosť nehrá rolu - pracujeme pre zákazníkov z celej SR aj v zahraničí.
3.

Odbornosť a profesionalita zamestnancov, unikátne technologické vybavenie

  • Špičkový tím, vrátane pracovníkov call centra, vďaka takmer nulovej fluktuácii a pravidelnému vzdelávaniu (komunikácia, aktuálna legislatíva, psychológia, etické prístupy, vyjednávanie…)
  • Psychologické postupy pri vymáhaní. Poznáme charakteristiky svojich zamestnancov a vieme, na ktorý typ vymáhania alebo pohľadávok sa kto hodí najlepšie.
  • Rokmi vycizelovaný, funkčný systém práce, ktorý vychádza zo stoviek tisíc zrealizovaných prípadov.
  • Najväčšia súkromná databáza B2B dlžníkov, vrátane charakteristík ich správania, ktorú sme budovali po viac ako 20 rokov.
  • Vlastný, na mieru vyvinutý softvér na podporu efektívneho vymáhania pohľadávok nám zvyšuje produktivitu a zákazníkom zaisťuje just-in-time informovanosť.

Máme za sebou stovky tisíc úspešne vyriešených prípadov v rámci mimosúdneho vymáhania.

Pracovali sme pre stovky firiem.

© 2024 B4B Inkaso. Všetky práva vyhradené.
Webový dizajn a kód od jantomasek.cz

Telefonický hovor

Vymáhanie vykonávajú školení operátori s dlhoročnou praxou v inkase pohľadávok

Upomienky

Po celú dobu vymáhania je dlžník informovaný o svojom záväzku písomne

Osobné návštevy

Máme vlastný tím inkasných inšpektorov, rozmiestnených po celej SR

on-line náhľad

Po celú dobu vymáhania máte informácie o priebehu k dispozícii

Platba

Záväzok je možné uhradiť naraz alebo v splátkach